GRATTIS!

Nu är du ett steg närmare en hel och funktionell telefon!​

Tack! Din bokning är klar. Ett e-postmeddelande med information om din bokning har skickats till dig. Vänligen läs igenom mejlet och svara med informationen som behövs. Hittar du inte mejlet? Vänligen ta en titt i skräpposten, det kan även dröja lite innan den kommer fram.

Vi ser fram emot att reparera din enhet. Ditt ordernummer finner du i mejlet som har skickats till dig.

Viktigt att kontrollera i din orderbekräftelse:
– Rätt mobilnummer? – Ibland väljer brevbäraren att avisera dig att hämta ut din mobil paketerad i din Fix Box hos ditt postombud. Detta sker då via SMS följt av en postavisering. Har vi fel nummer tar det några dagar extra.
– Rätt namn vid REK – Om du senare önskar skicka in med REK -försäkring måste ditt för- och efternamn stämma med det som står på ID -kortet. Har du beställt som “Janne” men heter “Jan” så måste vi ändra detta.
– Om du önskar skicka in din mobil paketerad i Fix Box som rekommenderad post (REK) så behöver du en särskild svarspostetikett för REK som du behöver köpa till hos din ombud.

Glöm inte:

Paketera enheten noggrant så att den ej skadas under frakten. Skicka med en lapp med dina kontaktuppgifter i lådan. Beskriv vad det är för fel du vill få hjälp med. Ju mer detaljerat du beskriver desto snabbare kan vi hjälpa dig att lösa problemet. Skriv även med ditt ordernummer som du finner ovan.

Vi rekommenderar att du skickar in ditt paket med Postens Rek inrikes då det går att spåra, samt är försäkrat vid skador och förlust.

Alla reparationer påbörjas omgående. Vi gör allt för att du snabbt ska få tillbaka din telefon. Betalning sker när enheten är lagad via faktura eller en betallänk.

PS: Tycker du att det var smidigt att genomföra din bokning via oss får du hemskt gärna lägga en liten recension.
Som tack för din åsikt så bjuder vi på ett display-skydd till telefonen som vi även monterar för dig i samband med reparationen! Lägg gärna en notering på lappen tillsammans med enheten, annars finns det en chans att reparatören missar recensionen.
Mer om detta finner du i ditt bekräftelse mail.

Skicka enheten till:
The Morad Group AB
c/o Fix My Phone
Skånegatan 11
411 40 Göteborg

Sammanfattade köpvillkor Ångerrätt & Distansavtalslagen

Vid all försäljning på nätet gäller distansavtalslagen. Detta innebär att du har 14 dagar på dig att ångra din beställning från dagens beställningsdatum av din “Fix Box” som är vår skyddande paketerings box för mobilen. Om du ångrar dig innan Fix Boxen skickats ut tar vi inte betalt för något. Fix Box-förpackningen och skydd är dyra. Om Fix Boxen hinner paketeras och skickas ut faktureras du därför 100 kr under förutsättning att du själv bekostar returen, annars faktureras 200 kr. Om du väljer att behålla din Fix Box och senare nyttja det kommer vi att dra av dessa 200 kr på totalpriset. Du ångrar ditt köp enklast genom att skicka ett mail till oss på service@xn--lagaiphonegteborg-9zb.se eller genom att svara på din orderbekräftelse. De fullständiga villkoren finner du längst ner på vår hemsida under fliken “Skicka mobilen” (som du finner i huvudmenyn).